Als u liefhebt, dan heeft u God

En wij hebben de liefde die God tot ons heeft, gekend en geloofd. God is liefde en wie in de liefde blijft, blijft in God, en God in hem.(1 Johannes 4:16)

Wij spreken over een liefde die wij voelen en leven. Want de Allerhoogste heeft Zichzelf aan ons geopenbaard met kracht en heerlijkheid, door Zijn Woord en de schenking van Zijn Geest in ons leven.

 

Mevrouw Ester Bezerra

Stenen van het Altaar

De afgelopen dagen was ik in het heiligdom van de Tempel van Salomo en mediteerde ik over wat ik daar zag...