Aan degene die zich eenzaam voelt

Blijf dan niet ver van mij, want de nood is nabij; er is immers geen helper. (Psalm 22:12)

Wij kunnen het gezelschap van vele mensen hebben, maar ons hart voelt zich alleen veilig en beschermd in de aanwezigheid van God. Het beste van alles is dat wij in de Naam van Jezus in Zijn tegenwoordigheid kunnen komen en met Hem kunnen spreken. Hij is bereid om naar ons te luisteren, want Hij is een liefhebbende Vader.

 

Mevrouw Ester Bezerra

Stenen van het Altaar

De afgelopen dagen was ik in het heiligdom van de Tempel van Salomo en mediteerde ik over wat ik daar zag...